مقالات مرتبط

برند ناصر پلاستیک

برند ناصر پلاستیک

برند ناصر پلاستیک یکی از معروف ترین برندها در تولید محصولات پلاسکو به خصوص میز و صندلی پلاستیکی است.

درباره ناصر پلاستیک

ناصر پلاستیک به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین برندها در حوزه ی ساخت و عرضه انواع محصولات پلاستیکی شناخته می شود.

این شرکت سال هاست، که محصولات متنوع و با کیفیت خود را در ابعاد و رنگ بندی های مختلف روانه بازار می کند.

محصولات پلاستیکی ناصر شامل مدل های مختلف میز و صندلی، لوازم خانگی، انواع فایل، چهارپایه، انواع ظروف و… می شوند.

میز و صندلی های پلاستیکی، حصیری و تاشوی برند ناصر پلاستیک به دلیل کیفیت بالا، قابلیت شستشو، طراحی منحصر به فرد و قیمت مناسب موردتوجه مشتریان زیادی قرار گرفته اند. این ویژگی ها باعث شده است تا محصولات ناصر پلاستیک همواره جزو پرفروش ترین محصولات پلاستیکی باشند.

معرفی محصولات ناصر پلاستیک

پلاستیک از جمله ارزان‌ترین متریال‌های موجود در بازار محسوب می‌شود؛ در نتیجه محصولات پلاستیکی نیز از قیمت پایین‌تری نسبت به سایر محصولات برخوردار است.

مقاومت بالای پلاستیک به همراه قیمت کم آن سبب افزایش استفاده از لوازم پلاستیکی شده است. میز و صندلی پلاستیکی حصیری یکی از بهترین و زیباترین محصولات ناصر پلاستیک محسوب می‌شود.

برخلاف سایر متریال‌های موجود که امکان استفاده از آنها در فضای باز وجود ندارد، صندلی‌های ناصر پلاستیک و سایر محصولات آن را می‌توان در باغ‌ها و فضای باز استفاده کرد. چرا که عواملی همچون سرما، گرما، رطوبت، باران، برف و… کیفیت محصولات ناصر پلاستیک را تحت شعاع قرار نمی‌دهد.

به همین دلیل استفاده از محصولات پلاستیکی ناصر به مرور افزایش پیدا کرده است. البته شایان به ذکر است مزیت خرید محصولات ناصرپلاستیک تنها به کیفیت بالا و قیمت پایین آن ختم نمی‌شود. در ادامه به دیگر عوامل تاثیرگذار برای خرید محصولات پلاستیکی ناصر خواهیم پرداخت:

  • محصولات پلاستیک ناصر از کیفیت بالا و قیمت پایینی برخوردار هستند
  • محصولات پلاستیکی ناصر در برابر آب مقاوم است و در هنگام برف و باران هیچ  خسارتی به آن وارد نمی‌شود.
  • وزن محصولات ناصر پلاستیک کم و از همین رو جابجایی و حمل و نقل آن بسیار آسان است.
  • به هنگام خراب شدن محصولات این برند، هزینه‌ی تعمیر محصولاتش ناچیز است.
  • با وجود قیمت پایین محصولات ناصر پلاستیک این محصولات از زیبایی و جذابیتی خاصی برخوردار هستند.
  • محصولات پلاستیکی ناصر برای استفاده در فضاهای عمومی بسیار مناسب است.
  • از محصولات ناصر پلاستیک در مهمانی‌ها و مجالس در فضای باز نیز استفاده می‌شود.

انواع محصولات ناصر پلاستیک

حتی اگر شما جزو افراد علاقه‌مند به متریال‌های گران و شیک مانند چوب، فلز و پارچه باشید، نمی‌توانید از خرید محصولات پلاستیکی صرف نظر کنید، زیرا تنها این محصولات، قابلیت استفاده در فضای باز را دارند. محصولات ناصر پلاستیک در برابر عواملی چون گرما، سرما، رطوبت، باران، برف و… مقاوم است.

در نتیجه می‌توان گفت امروزه خرید متریال‌های پلاستیکی به یکی از موارد مهم روزمره ما تبدیل شده است.

در فروشگاه ناصر پلاستیک انواع محصولات همچون میز، صندلی و فایل دیده می‌شود. در این بین می‌توان به میز و صندلی پلاستیکی، بعنوان پرفروش‌ترین محصول ناصرپلاستیک اشاره کرد.

معرفی صندلی پلاستیک ناصر

برند ناصر پلاستیک صندلی‌های خود را در انواع مدل‌ها برای مکان‌ها و فضاهای مختلف تولید می‌کند. شاخصه اصلی تمام محصولات این برند دوام بالا و کیفیت عالی آنها است. این صندلی‌ها شما را تا سال‌های سال از خرید یک صندلی پلاستیکی با کیفیت بی نیاز خواهد کرد. انواع صندلی پلاستیک ناصر عبارتند از:

صندلی باغی

صندلی باغی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند محسوب می‌شود.

همانطور که از نامش پیداست، از این صندلی در فضاهای باز همچون باغ و تالار استفاده می‌شود. تنوع بسیار زیاد صندلی باغی ناصر پلاستیک موجب جلب رضایت انواع سلیقه‌های مشتری شده است.

قرار دادن این صندلی‌ها در فضای باز و باغ‌ها به زیبایی و آراستگی آن می‌افزاید. شما می‌توانید این صندلی‌ها را با فضاهایی همچون آلاچیق و استخر ست کنید.

شما می‌توانید با خیال راحت صندلی های باغی ناصر پلاستیک را در فضای باز قرار دهید زیرا که این صندلی‌ها در برابر رطوبت، سرما، گرما، باران، برف و… مقاوم هستند.

صندلی تاشو ناصر پلاستیک

صندلی تاشو ناصر پلاستیک یکی دیگر از محصولات پرفروش این برند محسوب می‌شود. این صندلی‌ها برای افرادی که از جای کافی و مناسب برای انواع صندلی‌ها برخوردار نیستند، بسیار مناسب است.

صندلی تاشو ناصر پلاستیک قابلیت تا شدن دارد و فضای بسیار کمی از خانه‌ی شما را اشغال می‌کند.

صندلی تاشو ناصر پلاستیک کیفیت بالا و تنوع زیادی دارد. این صندلی‌ها براساس الگوی طبیعی بدن طراحی شده است، در همین راستا ساعت‌ها می‌توانید روی این صندلی‌ها بدون احساس درد و خستگی استراحت کنید.

صندلی حصیری ناصر پلاستیک

صندلی حصیری ناصر پلاستیک یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این برند به حساب می‌آید.

این دسته از صندلی‌ها، ضخامت بالایی دارند و بسیار زیبا و شیک هستند. به طور کلی صندلی حصیری ناصر در دو نوع دسته‌دار و بدون دسته وجود دارد.

صندلی دسته‌دار ناصر پلاستیک نسبت به نوع بدون دسته، از فروش بالاتری برخوردار است. چرا که صندلی‌های راحت‌تری به حساب می‌آیند. برند ناصر پلاستیک در ساخت این نوع از صندلی‌ها نیز به استاندارد‌های ارگونومیک توجه زیادی داشته است.

صندلی کودک ناصر پلاستیک

دسته دیگری از محصولات ناصر پلاستیک، صندلی کودک است. از این صندلی‌ها در فضای مهدکودک‌ها، رستوران‌ها و مکان‌های مناسب برای کودکان استفاده می‌شود. موضوع قابل توجه، ساخت این صندلی‌ها براساس علایق و سلیقه‌ی کودکان می‌باشد.

ناصر پلاستیک صندلی‌های کودک خود را با دوام بالایی ساخته است. همین موضوع سبب آسیب نرسیدن به کودکان به هنگام نشستن روی این صندلی‌ها می‌شود. این برند همانند تمام محصولات دیگرش، اصول و استانداردهای ارگونومیک را در تولید این نوع از صندلی‌ها نیز رعایت نموده است.

معرفی میز ناصر پلاستیک

میز ناصر پلاستیک نیز همانند سایر محصولات این برند از کیفیت بالا، دوام بسیار خوب و زیبایی منحصر به فردی برخوردار است. خرید این محصول و ترکیب آن با صندلی‌های پلاستیکی، انتخاب بسیار جذابی به حساب می‌آید.

در همین راستا شما می‌توانید یک ست از میز و صندلی پلاستیکی ناصر را برای استفاده در باغ‌ها، رستوران‌ها یا تراس خریداری نمایید. وجود یک ست از میز و صندلی ناصر پلاستیک در کنار آلاچیق یا استخر، فصای زیبا و دل‌نشینی را خواهد ساخت.

قیمت محصولات ناصر پلاستیک

ناصر پلاستیک محصولات متنوع و متعددی دارد، میز و صندلی های این برند پر فروش ترین محصولاتش است.

قیمت محصولات به کیفیت، ابعاد و متریال اولیه آن بستگی دارد.

خرید محصولات برند ناصر پلاستیک

برای خرید محصولات برند ناصر پلاست به قسمت محصولات برند ناصر پلاستیک مراجعه کرده، محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه محصول پلاست یکی از معتبرترین فروشگاه ها برای خرید محصولات پلاستیکی است، چرا که در فروشگاه محصول پلاست خبری از محصولات بی کیفیت نیست و ما کیفیت و اصالت کالا را تضمین می‌کنیم.

در محصول پلاست با خیالی آسوده خرید کنید، ما در فروشگاه محصول پلاست علاوه بر تضمین کیفیت، تضمین قیمت هم به شما می‌دهیم.

برای خرید محصولات برند ناصر پلاست همین حالا ثبت سفارش کنید، همچنین می‌توانید، پیش از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره های آنها بهره مند شوید.

برای خرید محصولات ناصر پلاستیک کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *