مقالات مرتبط

برند سبلان پلاستیک

برند سبلان

برند سبلان پلاستیک، اولین و بزرگترین تولید کننده انواع مخازن ، باکس پالت و پالتهای استاندارد در کشور است.

سبلان پلاستیک ( سهامی خاص ) در سال ۱۳۵۰ فعالیتهای خود را آغاز نمود و در سال ۱۳۸۳ با انگیزه حفظ محیط زیست و پیشگیری از تخریب اکو سیستم تولید انواع مخازن چرخدار مکانیزه جهت جمع آوری و تفکیک زباله های شهری تا بزرگترین سایزها را تولید و نیز انواع پالتهای پلاستیکی درسایزهای مختلف تولید کرد.

اخیراً این شرکت با خرید بزرگترین دستگاه های مدرن تزریق پلاستیک که توانائی تولید قطعات تا وزن ۶۲ کیلوگرم را دارد تولیدات خود را افزایش داده است.

سبلان پلاستیک

برند سبلان پلاستیک تولید کننده مخزن های زباله پدال دار و چرخ دار در سایزهای مختلف و رنگبندی متنوع است.

شرکت تولیدی سبلان پلاستیک سهامی خاص با الطاف الهی، بیش از ۴۵ سال سابقه درخشان در صنایع پلاستیک کشور و با استقرار سیستم مدیریت و استانداردهای جهانی، به عنوان اولین تولیدکننده و صادرکننده نمونه کشور در سال های ۱۳۸۸ و ۱۳۹۰ دست یافت.

کارخانه سبلان پلاستیک یکی از قدیمی ترین کارخانه های تولید کننده سطل های زباله صنعتی، بیمارستانی و شهری است، که محصولاتش علاوه بر ایران در بیشتر کشورهای همسایه نیز فروش بسیار بالایی دارد.

سطل زباله سبلان پلاستیک

سطل های زباله سبلان پلاستیک در مدل های مختلف و رنگبندی متنوع تولید میشود.

مخزن های زباله صنعتی، بیمارستانی و شهری سبلان تولید شده از مواد اولیه درجه یک و دارای کلیه استانداردهای ملی است.

این سطل ها که در مدل پدال دار ، چرخ دار و ساده تولید می گردد، همواره جزء پر فروش ترین مخزن های زباله در ایران بوده و هست.

سبلان پلاستیک، اولین و بزرگترین تولید کننده انواع مخازن، باکس پالت و پالتهای استاندارد در کشور است. سبلان پلاستیک در سال ۱۳۵۰ فعالیتهای خود را آغاز نمود و در سال ۱۳۸۳ با انگیزه حفظ محیط زیست و پیشگیری از تخریب اکو سیستم تولید انواع مخازن چرخدار مکانیزه جهت جمع آوری و تفکیک زباله های شهری تا بزرگترین سایزها را تولید و نیز انواع پالتهای پلاستیکی در سایزهای استاندارد را آغاز نموده است .

این شرکت دارای آزمایشگاه تخصصی و کنترل کیفیت مواد اولیه پلاستیک شامل دستگاه کشش مواد اولیه (تنسایل)، دستگاه تست ضربه (آیزود) و… است.

همچنین برروی محصولات تولیدی تست های مرتبط با استاندارد محصول انجام می گیرد این تست هاشامل تست چرخ،تست دستگیره،تست دسته و…

انواع سطل های سبلان :

  • سطل زباله پدال دار ۱۲ لیتری سبلان
  • سطل زباله پدال دار ۲۰ لیتری سبلان
  • سطل زباله پدال دار ۴۰ لیتری سبلان
  • طل زباله پدال دار ۶۰ لیتری سبلان
  • سطل زباله پدال دار ۱۰۰ لیتری سبلان
  • سطل زباله بدون پدال ۱۰۰ لیتری سبلان
  • سطل زباله پدال دار ۱۲۰ لیتری سبلان
  • سطل زباله بدون پدال ۱۲۰ لیتری سبلان
  • سطل زباله ۲۴۰ لیتری بدون پدال سبلان
  • سطل زباله ۲۴۰ لیتری پدال دار سبلان
  • مخزن زباله ۶۶۰ لیتری شهری سبلان

 

محصولات سبلان پلاستیک

انواع باکس پالت

– انواع پالت های پلاستیکی

– مخازن جمع آوری زباله

– جعبه های صنعتی در ابعاد مختلف

– صندلی استادیومی

– سایر قطعات صنعتی پلاستیکی

-وافل

خرید محصولات برند سبلان پلاستیک

برای خرید محصولات برند سبلان پلاستیک به قسمت محصولات برند ناصر پلاستیک مراجعه کرده، محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه محصول پلاست یکی از معتبرترین فروشگاه ها برای خرید محصولات پلاستیکی است، چرا که در فروشگاه محصول پلاست خبری از محصولات بی کیفیت نیست و ما کیفیت و اصالت کالا را تضمین می‌کنیم.

در محصول پلاست با خیالی آسوده خرید کنید، ما در فروشگاه محصول پلاست علاوه بر تضمین کیفیت، تضمین قیمت هم به شما می‌دهیم.

برای خرید محصولات برند سبلان پلاستیک همین حالا ثبت سفارش کنید، همچنین می‌توانید، پیش از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره های آنها بهره مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *